onsdag 17 oktober 2007

Glöm inte era namn!

Hej igen!
Vad bra att alla hittade hit! Glöm inte att skriva era namn när ni publicerar en kommentar, annars står det bara "anonym sa..." och då vet man inte vem som har skrivit kommentaren. Hur tycker ni att det fungerar i era grupper?
Hälsningar Sonja

1 kommentar:

Anonym sa...

Det känns liksom fel

1) För att hennes själförtroende ska bli större.

2) Fråga någon om hjälp.

3) Nej.

4) Helt förstört.

5) Lite...


Spegel, Spegel

1) Något sådär.


Förr längtade jag efter att logga in

1) Man slipper alla.

2) Nej.

Grupp 1 av Fabian och Lucas.