onsdag 17 oktober 2007

Hej nätsmart-gruppen

Hej!
Genom att vi jobbar bland annat med kommunikation via internet, så tänkte jag att ni ska redovisa er flexibla studieuppgift med en blogg. (-:
Hälsningar Sonja

37 kommentarer:

Anonym sa...

hallå

Anonym sa...

Hej hej.
Rebecka

Anonym sa...

hallå

Anonym sa...

Hellu. Jag har vart här. (: / Ywånne Andersson

Anonym sa...

Hej, jag har varit här.
/ CJ

Anonym sa...

tjoo // karan madan

Anonym sa...

hej

Rebecka

Anonym sa...

hej jag har varit här

Anonym sa...

oki, förstår precis!! vad är vårt flexibla studier grejs förnått???

mvh lill-carro

Anonym sa...

Hej jag har varit här. Emma Nenzén

Anonym sa...

heej (: ,

Anonym sa...

hej hej!
Linnea

Anonym sa...

Hej hej, jag har varit här ,, xP
//Elin Ed

Anonym sa...

görs jonne :P

Anonym sa...

tjoo ante

Anonym sa...

HEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

ante

Anonym sa...

Heej (: / amanda,

Anonym sa...

Heeeej jag e heda och jag har varit här som du redan ser kanske:)

Anonym sa...

Hej Hej ,
// Anna..

Anonym sa...

hej jag har varit här /// heda

Anonym sa...

inte mkt, karan.
sj ? :)

Anonym sa...

WTF^^

Anonym sa...

Simon du är en baaajskorv. ;)

Anonym sa...

BAJS

Anonym sa...

vem skrev WTF ? :P

Anonym sa...

hejhej har varit h'r


\\jojo

Anonym sa...

fan ta dig karan

Anonym sa...

jag skrev wtf :)

Anonym sa...

ORKUT.COM ÄGER

Anonym sa...

ADDA KARANMADAN_02@HOTMAIL.COM
OCH FABIANIUS@HOTMAIL.COM
OCH STOFFE690@HOTMAIL.COM

Anonym sa...

ADDA KARANMADAN_02@HOTMAIL.COM
OCH FABIANIUS@HOTMAIL.COM
OCH STOFFE690@HOTMAIL.COM

Anonym sa...

KOMIGEN ADDA ADDA KARANMADAN_02@HOTMAIL.COM
OCH FABIANIUS@HOTMAIL.COM
OCH STOFFE690@HOTMAIL.COM

Anonym sa...

Ni är baajskorvar. ;) Be proud. ^^

Anonym sa...

Heej allihopa

Anonym sa...

llllllllloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Anonym sa...

hej jag var här skröder




<(
<
0 >
<
<( >
<