onsdag 17 oktober 2007

Grupp 1: Karan, Fabian, CJ, Ante, Lucas

Här ska ni lämna era kommentarer!
Titta lite närmare på följande avsnitt i texten och skriv dina funderingar kring följande frågor

Det känns liksom fel
1) Varför fortsätter hon att lägga ut bilder på sig själv?
2) Vad borde hon göra?
3) Kan du identifiera dig med tjejen i exemplet?
4) Hur tror du hennes liv ser ut?
5) Förstår du henne?

Spegel, Spegel
1) Är du medveten om hur bilder görs om, dels för att göra kändisar vackrare men även för att bättre stämma överens med tidningens syfte.

Förr längtade jag efter att logga in
1) På vilket sätt kan nätet vara en flykt
2) Har du sett, hört talas om eller varit utsatt för mobbning eller trakasserier på nätet?

När du har svarat på dessa frågor, gå in i vårt gemensamma diskussionsforum kring WoW/namn i den virtuella världen.

Hälsningar, Sonja

PS: glöm inte att alltid skriva namn!/ds

24 kommentarer:

Anonym sa...

1) För att hon fick massa komplimanger.

av Karan

Anonym sa...

Det känns liksom fel

ANTE

Fråga 1. För att hon fick komplimanger och sånt.

Fråga 2. Slut läga ut bilder på sig sälv.

Fråga 3. NEJ!!!!!!

Fråga 4. Jag tror att hon hade jobbigt.

Fråga 5.Nej det gör jag inte.

Anonym sa...

1.) För hon fick en massa komplimanger. Som hon inte är van vid att få.

CHRISTOFFER

Anonym sa...

2) Hon borde sluta lägga ut bilder på sig själv, för det kan vara massa pedofiler som vill chatta me henne.

AV KARAN

Anonym sa...

Spegel, Spegel

Ante

Fråga 1. Nej jag vet inte hur man gör.

Anonym sa...

2.) Hon borde sluta lägga ut bilder på sig själv.

Anonym sa...

<-- Christoffer

Anonym sa...

3) nej

4) hon har det jobbigt

5) NEJ

AV DR.K.MADAN (KARAN MADAN)

Anonym sa...

3.) Nej.

Christoffer

Anonym sa...

4.) Hon har det jobbigt.

Christoffer

Anonym sa...

5.) Nej, Faktiskt inte.

CHRISTOFFER

Anonym sa...

Förr längtade jag efter att logga in

Ante

Fråga 1. Man kan vara någon anan än vem man i gentligen är.

Fråga 2. Jag har aldrig varit utsat fvör nätmobbning men jag har hört talats om det.

Anonym sa...

Spegel Spegel.

1.) Jag vet lite, men inte allt.

CHRISTOFFER

Anonym sa...

SPEGEL SPEGEL

1) nej jag vet inte

Anonym sa...

den sista var karan

Anonym sa...

För längtade jag efter att logga in.

1.) Man kan låtsas vara någon man inte är.

CHRISTOFFER

Anonym sa...

För längtade jag efter att logga in

1) man kan låtsas vara någon man inte är

2) NEJ.

Anonym sa...

av karan

Anonym sa...

Förr längtade jag efter att logga in.

2.) Jag har hört talas om det. Men jag har inte själv blivit utsatt.

Anonym sa...

CHRISTOFFEr

Sonja sa...

Roligt att se att så många är på gång.Det är roligt att läsa era inlägg. Kämpa på!

Anonym sa...

Det känns liksom fel

1) För att hennes själförtroende ska bli större.

2) Fråga någon om hjälp.

3) Nej.

4) Helt förstört.

5) Lite...


Spegel, Spegel

1) Något sådär.


Förr längtade jag efter att logga in

1) Man slipper alla.

2) Nej.

av Fabian och Lucas.

Anonym sa...

bra fabian och lucas

ante

Anonym sa...

bra karan

ante