Här ska ni lämna era kommentarer!
Titta lite närmare på följande avsnitt i texten och skriv dina funderingar kring följande frågor
Det känns liksom fel
1) Varför fortsätter hon att lägga ut bilder på sig själv?
2) Vad borde hon göra?
3) Kan du identifiera dig med tjejen i exemplet?
4) Hur tror du hennes liv ser ut?
5) Förstår du henne?
Spegel, Spegel
1) Är du medveten om hur bilder görs om, dels för att göra kändisar vackrare men även för att bättre stämma överens med tidningens syfte.
Förr längtade jag efter att logga in
1) På vilket sätt kan nätet vara en flykt
2) Har du sett, hört talas om eller varit utsatt för mobbning eller trakasserier på nätet?
När du har svarat på dessa frågor, gå in i vårt gemensamma diskussionsforum kring WoW/namn i den virtuella världen.
Hälsningar, Sonja
PS: glöm inte att alltid skriva namn!/ds
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

24 kommentarer:
1) För att hon fick massa komplimanger.
av Karan
Det känns liksom fel
ANTE
Fråga 1. För att hon fick komplimanger och sånt.
Fråga 2. Slut läga ut bilder på sig sälv.
Fråga 3. NEJ!!!!!!
Fråga 4. Jag tror att hon hade jobbigt.
Fråga 5.Nej det gör jag inte.
1.) För hon fick en massa komplimanger. Som hon inte är van vid att få.
CHRISTOFFER
2) Hon borde sluta lägga ut bilder på sig själv, för det kan vara massa pedofiler som vill chatta me henne.
AV KARAN
Spegel, Spegel
Ante
Fråga 1. Nej jag vet inte hur man gör.
2.) Hon borde sluta lägga ut bilder på sig själv.
<-- Christoffer
3) nej
4) hon har det jobbigt
5) NEJ
AV DR.K.MADAN (KARAN MADAN)
3.) Nej.
Christoffer
4.) Hon har det jobbigt.
Christoffer
5.) Nej, Faktiskt inte.
CHRISTOFFER
Förr längtade jag efter att logga in
Ante
Fråga 1. Man kan vara någon anan än vem man i gentligen är.
Fråga 2. Jag har aldrig varit utsat fvör nätmobbning men jag har hört talats om det.
Spegel Spegel.
1.) Jag vet lite, men inte allt.
CHRISTOFFER
SPEGEL SPEGEL
1) nej jag vet inte
den sista var karan
För längtade jag efter att logga in.
1.) Man kan låtsas vara någon man inte är.
CHRISTOFFER
För längtade jag efter att logga in
1) man kan låtsas vara någon man inte är
2) NEJ.
av karan
Förr längtade jag efter att logga in.
2.) Jag har hört talas om det. Men jag har inte själv blivit utsatt.
CHRISTOFFEr
Roligt att se att så många är på gång.Det är roligt att läsa era inlägg. Kämpa på!
Det känns liksom fel
1) För att hennes själförtroende ska bli större.
2) Fråga någon om hjälp.
3) Nej.
4) Helt förstört.
5) Lite...
Spegel, Spegel
1) Något sådär.
Förr längtade jag efter att logga in
1) Man slipper alla.
2) Nej.
av Fabian och Lucas.
bra fabian och lucas
ante
bra karan
ante
Skicka en kommentar